• 5 de julio de 2025

Peaceful Learning Environment Assembly

Jun 16, 2017

Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in C:\xampp\htdocs\uptodate\wp-content\themes\newses\inc\ansar\hooks\hook-single-page.php on line 170

Estamos terminando nuestro curso escolar y para su clausura hemos llevado a cabo una asamblea para ver los logros conseguidos hasta ahora de nuestra actividad Peaceful Learning Environment.

Todos los prefects de secundaria han participado realizando preguntas a todo el público asistente, profesores y alumnos. Según las respuestas, hemos podido comprobar que poco a poco estamos consiguiendo trabajar y aprender en un ambiente más tranquilo, todo ello con la ayuda de cada persona participante en la comunidad educativa.

Hemos realizado actividades , puesto en práctica  in situ  cómo es posible mantener silencio siendo 600 personas en un mismo lugar y hemos cantado juntos una canción de lenguaje de signos para sordos.

Seguiremos aprendiendo en un ambiente sosegado para el próximo curso escolar y los alumnos en cada clase desarrollarán más destrezas para evitar el ruido.

Subdirectora de Secundaria y Bachillerato

Ms. Navallas

We are about to finish our school year and for its closure we carried out an assembly to see our achievements until know in our Project Peaceful Learning Environment.

All prefects from Secondary participated by asking questions to the public, teaches and pupils. According to the answers, we could check that little by little we are getting closer to work and learn in a quieter environment, all of this with the collaboration of each person that participates in our educative community.

We did some activities, putting into practice how to keep 600 people in silence in a same place and we sang together a song in sign language for deaf people.

We will keep on learning in a calm environment for next school year and pupils will develop skills in each class to avoid noise.

Secondary and Bachillerato Deputy Head

Ms. Navallas.

DSC_0039 DSC_0044 DSC_0045 DSC_0049 DSC_0051 DSC_0053 DSC_0054 DSC_0057 DSC_0061 DSC_0068 DSC_0070 DSC_0074 DSC_0076